Завръщане в света на Wind Waker HD (Wii U)

Вероятно много от вас не знаят, но аз всъщност имам и Wii U вече от година и половина. Когато го взех играх доста от игрите, дори купих 15-на игри, така беше ми като устройството, на което си прекарвах вечерите (защото е сложено в спалнята). Само, че с времето започнах да играя по-сериозно на Xbox One, после пък започнаха да излизат все големи заглавия за 3DS и малко или много спрях дори да пускам Wii U-то.

Е, оная вечер не ми се спеше и реших да го изтупам от прахът и да започна да играя отново на него! И какво друго може да пусне човек ако не The Legend of Zelda: The Wind Waker HD! Играта я купих от Пламен преди може би вече 2-3 месеца, като тогава само я пуснах, но ето на, дойде й времето!

Аз бях я оставил буквално в началото – в малкото крайбрежно селце където е роден и главният герой. И така, започнах директно от там, срещайки се със сестра си, баба си, както и множество от другите обитатели на рибарското селище. От там видях как огромна птица носи младо момиче, както и как го изтърва и как докато опитвам да го помогна същата тази птица отвлече сестра ми.

Както се вика играта си започна така относително традиционно, но и малко на майтап, защото почти никой в този свят не взе нещата особено на сериозно, влючително и „пиратите“, към които се присъедних с цел да освободя сестра си.

Успях да напредна още малко, преминавайки през няколко дребни предизвикателства дадени ми от пиратите (да се сдобия с щит, да скачам по едни кули и така) и в крайна сметка стигнахме до първата ми вражеска локация. Представляваше нещо като малка крепост кацнала на малко островче.

Като за първа локация реално нямаше голям проблем минаването й, но все пак ми допадна. Имаше да се и събират разни дреболии, имаше дори и лек стелт елемент където можеш да използваш буре. Мдам, именно буре, нахлузваш го на главата си, вървиш така с него, като се обърне някой гад спираш да вървиш и човечето кляка скривайки се в бурето – много добро!

В крайна сметка свърших всичко в локацията и стигнах до следващото неутрално селище където буквално се сбъсках и с моя бъдещ най-верен приятел – говорещата лодка с невероятно помпозното име The King of Red Lions! Впоследствие именно тази лодка ще бъде моето основно превозно средство, но в момента основната ми задача е да намеря платно за нея и да продължа да търся сестра си.